Wednesday, April 30, 2008

SSN

Ma munka után jártam a Social Security irodában. Itt lehet SSN-t (Social Security Number-t) igényelni. Ez kell egy csomó mindenhez, többek között a munkavállaláshoz és a credit-history építéséhez. Az épületet és az irodát könnyen megtaláltam. Kaptam sorszámot, mivel elég sokan voltak előttem, elővettem a könyvecskémet (még mindig a Fast Food Nation-t olvasom) és olvasgattam. Közben persze hegyeztem a fülemet, hogy mondják-e a sorszámomat, de nem mondták. Aztán amikor már majdnem 4 óra lett (4-kor zárnak) és már alig volt ott bárki rajtam kívül, odajött a biztonsági őr, hogy mi a sorszámom. Megmutattam neki, azt mondta, engem bizony átugrottak. Amikor az egyik ügyintéző szabad lett, oda is ment hozzá, aztán odahívtak engem is. Tényleg átugrottak, a rendszer valamilyen okból nem mutatta az én számomat. A pasi szépen bepötyögte az összes adatomat a számítógépbe, kinyomtatta, aláírtam. Azt mondta, kb. 10 nap múlva megkapom postán a kész kártyát.

No comments:

Post a Comment