Friday, April 25, 2008

Olive Oil & Jacuzzi

Kb. pár hete készítettem "rosmaring infused" olíva olajat, ma sikerült előállítanom az "olive oil infused" farmert és cipőt. Ráadásul mindezt egy Trader Joe's-ban. Az történt ugyanis, hogy amint leemeltem egy üveg olívaolajat a polcról és be tettem VOLNA a kosaramba, az eltört a kezemben. Az üveg alja beesett a kosárba, a tartalma nagyjából rajtam landolt. Betettem az üveg tetejét a kosárba és szóltam az egyik eladónak. Azt mondta, én csak kerítsek új kosarat, kezdjem előről a vásárlást, a takarítást majd ők elintézik. Nagyon kedves volt, én meg roppant rosszul éreztem magam. De vásárolni kellett, az olajfolt szerintem nem idő függvényében nem jön majd ki a nadrágomból és a cipőmből, úgyhogy tényleg fogtam egy új kosarat, betettem mindent az olaj kivételével (azt majd inkább legközelebb veszem meg), fizettem és hazajöttem.

Aztán Nicolával és egy barátnőjével lementünk az egyik medencéhez úszni egyet. A víz nekem elsőre picit hideg volt, de hozzászoktam hamar és jó volt úszni benne. Aztán átültünk a jacuzzi-ba. A buborékoló nem működött, de a víz jó meleg volt, kényelmesen ücsörögtünk benne. Ittunk Coke Float-ot, ami úgy nézett ki, hogy egy pohárba raktunk egy adag vaníliafagyit, majd leöntöttünk kólával, amitől az egész egy nagy habos cucc lett. Meg kell mondanom, nem túl finom.. Jó sokáig elbeszélgettünk ott, még párom is megmártózott a vízben amikor hazaért a munkából.

No comments:

Post a Comment