Friday, April 4, 2008

Újabb születésnap

Ma nekem volt születésnapom. :) Reggel fel is hívtam szüleimet, hogy tudjanak gratulálni. Csak anyum volt otthon, vele beszéltem kicsit.

Aztán elrobogtam dolgozni. Ma a Flower Power nevű programot csináltuk, még tanítottam is. Ez teljesen váratlanul ért, de nem volt semmi gond. A gyerekek a virágokról és a katicabogarakról tanultak. Az én állomásomon a gyerekek a katicabogár életének szakaszaiból csináltak pörgő-forgó felakasztható cuccot. Aránylag ment a dolog, de a nagy szél folyton elvitte a kis papírjaikat, így nem mindenkinek sikerült befejeznie a művet.

Ebédelni megint a Panera Bread-ben jártam, az igen kellemes hely. Ebéd után még további papírtányérokat készítettem elő a további Flower Power programokhoz. Munka után visszavittem a nem tetsző telefonkészüléket, vettem nassit a macsekoknak és hazajöttem. Itthon kicsit semmittettem, aztán megsétáltattam a lányokat. Lizát olvasnivalóval vittem le. Most, hogy megérkeztek a könyveink, itt vannak a Rejtő Jenő kisregényeim is, amik kb. A/6-os méretű füzetkére hasonlítanak leginkább, így roppant kényelmes és amúgy is könnyű olvasmánok - pont kitűnőek macskasétáltatáshoz.

Aztán nem sokkal később párom is hazajött egy csokor virággal. :) Megkaptam az ajándékom második felét is, a kézimixert. Szárazon kipróbáltuk, jól működik, tetszik. Vacsira főztem finom majonézes (valójában joghurtos-amerikai kefires, kicsi majonézzel ízesített) krumpli- és tojássalátát, meg volt hozzá felvágott és kétszersült. No és eper-banán turmix, mert mostanában nagyon rászoktam a turmixolásra. :)

No comments:

Post a Comment