Tuesday, April 1, 2008

Szoknya

Reggel varrással kezdődött a nap. Jobban mondva vasalással, egészen pontosan a szoknya gumiházának a levasalásával. Aztán azt megvarrtam, belefűztem a gumit, összevartam a két végét és bezártam a gumiházat. Utána szépen levasaltam a fodor beszegését - az jó darabig eltartott - majd azt is beszegtem. Elkészült a mű, hordható a szoknya. :)

Utána elmentem Trader Joe's-ba venni hamit. El akartam utána menni a The Container Store nevű helyre, de mire odáig jutottam, már jártam az OfficeMaxban (végre vettem csinos dobozt az összes fontos papírnak) és a Longs-ban, ahol csupa izgalmas holmit szereztem be: wc-kefe a másik fürdőbe is, rács a tepsimbe és palacsintaforgató lapát. Ezek után már nem mertem továbbmenni, mert féltem, hogy tényleg megtöltöm az autó csomagtartóját. :)

Hazajöttem, itthon ettem kis ebédet aztán finom gyümölcsös túrókrémet. Gondolom mondanom sem kell, az új kis konyhai robotgépet használom lelkesen. Tényleg tetszik, jó használni. A pengét könnyű elmosni, pohár pedig van hozzá 4+2, tehát az sem akadály, ha épp foglalt vagy koszos az egyik. :) Ebéd után újabb macskasétáltatás következett.

No comments:

Post a Comment