Tuesday, April 8, 2008

Együtt nap

Ma reggel külön indultunk, egyfelé. Párom elvitte az autóját a szervízbe én pedig utánamentem, hogy fel tudjam kapni. Aztán bevittem a munkahelyére egy meeting-re, addig én elmentm egy közeli WholeFoods-ba. Ott vettem roppant csinos husikat meg egy-két apróságot, aztán hazamentünk. Letettük a hamit, majd elindultunk spájzpolc-alapanyag nézőbe. Jártunk Lowe's-ban, HomeDepot-ban, de nem sok sikerrel jártunk, nem igazán vágják nekünk méretre a bútorlapot. Aztán csak találtunk egy kisebb boltot, ahol megcsinálják. Amikor ott is végeztünk, felkaptuk párom autóját és elmentünk a Cheesecake Factory-ba. Ott felkaptunk egy-egy szelet tortát és hazajöttünk. Harry Potter and the Chamber of Secrets mellett elfogyasztottuk a szülinapi tortaszeletkéinket. És hogy párom miért ért rá minderre hétköznap? Mert a hétvégén on-call volt, és így jár neki egy szabadnap. :)

No comments:

Post a Comment