Wednesday, April 2, 2008

Rendrakás

Ma a második hálóban próbáltam elindulni az emberi állapotok irányába. Nem kizárt, hogy idővel sikerül, de egyelőre még nagy ott a káosz. Akad ott néhány üres doboz, amit ki kéne dobni. Van ott néhány üres doboz, amit megtartottunk, mert talán még jó lesz valamire, vagy szükség lehet rá. Aztán van ott egy halom selyempapír, könyvek és főleg mindenfélék, amiknek még nem találtunk helyet. Sőt, nem is lesz egyszerű, amíg nincs nekik szekrény, fiók vagy valami. De legalább elkezdtem csoportosítani őket, hogy átláthatóbb legyen a kép. Összevadásztam például az összes kábelünket, aztán elválogattam őket: hosszú sehova sem fér, nyers, audio-vizuális és számítógépes kábelek csoportokba. Ugyanezt megtettem a csavarokkal is, bár ott főleg méret szerinti a csoportosítás, minden színhez, fazonhoz és felhasználáshoz még nekem sincs elegendő kis dobozom vagy üvegcsém. :)

No comments:

Post a Comment