Friday, April 11, 2008

Borkóstoló

Ma este borkóstolón voltam. Picit elkéstem, mert miután hazaértem a munkából, be kellett mennem párom munkahelyére, ugyanis itthon felejtett valamit. A terv az volt, hogy Nicola-val együtt megyünk, ő úgyis tudja az utat. De mivel én elérhetetlen voltam (köszönhetően a telefonomnak, aztán annak, hogy vezetés közben nem telefonálok), elment egyedül. A borkótoló nem a mi épületünkben volt, és a többi épületet nem ismerem, úgyhogy jó adagot keringtem, amíg megtaláltam végre a Club House-t. Ez valójában kötetlen beszélgetés néhány üveg bor társaságában. Volt ott egy hatalmas kutya is, aki egyébként roppant barátságos és fekete volt. Utána Nicola-val még beszélgettünk egy jót az uszoda melletti kandallónál. Ez egy kültéri kandalló műtűzzel, amit időkapcsolóval lehet beindítani, ennek ellenére hangulatos.

No comments:

Post a Comment