Monday, April 14, 2008

Megérkeztek

Reggel a macskák érkeztek. Valójában én mentem értük, útközben még kitettem páromat a munkahelyén. Amikor odaértem a panzióhoz, a lányok épp a ketrecen kívül tartózkodtak - itt bizonyos időre kiengedik őket, hogy kicsit tudjanak mozogni. Expit hamarxmegtalálták, de Liza jól elbújt, őt nehezebben kerítették elő. Hazafele úton a lányok jól viselkedtek, egészen csendben voltak. Aztán persze örültek, amikor végre megérkeztünk és kiengedtem őket a hordozóikból. Gyorsan körbeszimatolták a lakást, Expi rávetette magát a kaparófájára, aztán hamiztak mindketten.

Nem voltunk itthon hosszú ideje, amikor csöngettek. Nem vártam senkit, meglepett a dolog. Egy FedEx-es srác állt odakint két jó nagy dobozzal. Gondoltam elnézte az apartmanszámot, mi nem vártunk semmilyen csomagot. De nem nézte el, a csomag tényleg párom nevére szólt. Szerencsére megláttam a dobozon a valamilyen "Furniture" (bútor) feliratot, és akkor rájöttem, hogy mik lehetnek azok. A bárszékek, amiket párom kapott a szülinapjára. Kicsit késve, de megérkeztek.

Nem bontottam ki őket, inkább elmentem Target-be venni egy-két fontos dolgot, aztán beugrottam páromért a munkahelyére. Nagyon látni akarta már az új bútordarabokat. Hazafele útközben még beugrottunk a Home Depot-ba venni csavarokat a spájzpolchoz, azt legutóbb sajnos elfelejtettük.

Itthon párom összeszerelte a bárszékeket, én meg addig valamit a laposomon ügyködtem. A székek jól néznek ki nagyon, elég stabilnak is tűnnek. Expi megvan vele, Liza szereti, fel is költözött rá aludni egyet.




macskaelhozatal
barszekek
home depot

No comments:

Post a Comment