Wednesday, April 23, 2008

Lazac lazaccal

Reggel szokásos rohanás a munkába - mindkettőnknek. Reggel a folyóparti programmal kezdtünk. Mázlija volt a gyerekeknek, egy csomó kisállatot találtunk a vízben. Aztán délután még volt egy Flower Power program 8 kis cserkészlánynak. Azon nem maradtam végig, hamarabb lett két óra, akkor eljöttem.

Itthon aztán a vendégszobát igyekeztem rendbeszedni. Nem egyszerű feladat, egy csomó mindennek még nincs helye, így csak ott tárolódik a dobozban. De egyrészt roppant zavaró már az a rumli, másrészt május végén vendégeket kapunk. Így aztán legalább egy matracnyi helyet fel kell szabadítani a szobában. :)

Este voltam főzni. Ma lazac volt lazaccal, három finomságot készített belőle a srác. Volt kétféle lazacsaláta és egy göngyölt lazac. Mind jó volt, bár az egyik lazacsalátát nekem a cilantro (nem tudom a magyar nevét) lerontotta, nem szeretem azt a kinézetre petrezselyemre hasonlító, de nem olyan finom zöldet. Nem voltunk sokan az órán, úgyhogy rendes vacsoraadagot kaptunk kóstolóba - az olyat szeretem. :) Még párom is bejött, pont amikor végeztünk. Viszont - ez kivételes - most beszélgettünk a többiekkel egy kicsit, miután vége volt a mutatványnak. Kaptunk étterem és bevásárlás tippeket, azok mindig jól jönnek. :)

No comments:

Post a Comment