Thursday, April 24, 2008

Afrikai százlábú

Reggel szokás szerint Guadalupe. Ma nem a Jennifer tanított, aki szokott, hanem Terry, egy barátnője. Ő is érdekes háziállatokat tart, ma éppen egy afrikai százlábút hozott magával. Az állat volt vagy 15 cm hosszú és 1 cm átmérőjű. Fekete, rengeteg (kb.400) barnászínű lábbal és két antennával az elején. Roppant békés, lassú és nyugodt állat, de nem tartanám a lakásomban... Persze a gyerekek élvezték, hogy meg lehet nézni, megérinteni (én nem tudtam rávenni magam). De a Jennifer is hasonló állatokat tart. Van egy békája, de most éppen selyemhernyók laknak az asztalán egy terráriumban.

Ma este is haladtunk egy kicsit a spájzpolccal, elkészültek a lábak a következő polchoz és lefóliáztam az éleiket is. Van ám macera ezzel polcrendszerrel, de nagyon bíztatóan néz ki jelenleg. :)

Este megpróbáltunk Desperate Housewives-t nézni, amit már jó ideje kiküldött nekünk a Netflix. De sajnos eltéveszettem, az első évjárat második cd-je helyett a második évjárat első cd-jét rendeltem ki. Most küldhetem vissza, és várhatom, hogy megérkezzen...

No comments:

Post a Comment