Thursday, May 1, 2008

Cooking Class

Ma aránylag később mentem be a munkahelyemre, mert a program nem 9:30-kor, csak du. 1-kor kezdődött. Ma megint a kukacos-komposztálós program volt, amiben a gyerekek megtanulnak egy csomó mindent a gilisztákról és a szerepükről a komposztálásban. Aztán segítettek szétszedni ill. összerakni egy komposztedényt, hogy a giliszták újabb adag humuszt gyárthassanak a gyümölcsökből, zöldségekből, amiket adunk nekik. Az elkészült humuszt földdel összekevertük, abba elültettek kis magokat - reméljük lesznek majd kis virágaik is.

Este voltam megint Cooking Class-on. Most egy háromfogásos menüt főzött a srác: először volt angol borsóleves, aztán scallop (vmi tengeri cucc) grapefruit-tos szószban és utána körtetorta. Mind nagyon jó volt, az én kedvencem a körtetorta lett. A borsóleves is finom volt, de egészen más, mint amit én ismerek. A scallop jó ízű volt, de a hozzátett grapefruit-ot nem értettem..

No comments:

Post a Comment