Wednesday, February 20, 2008

YMCA és San Jose Market Center

Ma jártam egy másik YMCA-ben. Amikor mondtam, hogy szeretnék önkéntesként dolgozni nekik, elém raktak egy legalább tíz lapos paksamétát, hogy töltsem ki. Az elején az általános adataimat kérdezték (név, cím, elérhetőségek). Kértek három referenciát is, azt is adtam. Aztán jött egy leírás arról, hogy ha szeretnék gyerekekkel is foglalkozn, ahhoz ujjlenyomat vizsgálatra is szükség van. Mondván, hogy vannak sajnos olyanok, akiket nem a jó szándék és a tanítási vágy vezérel - szeretnék ezeket kiszűrni. Rendben van, megértem, oda is adom az ujjaimat. Aztán a következő oldalakon ugyanígy referenciákat és a referenciák elérhetőségeit kérték - nem pontosan értem, hogy többször miért kell ugyanazt megadni. Aztán végül abban maradtunk, hogy majd hívnak, ha adódik valami. Még nem vagyok benne biztos, hogy szeretnék visszajönni ide. Írországban is jobban tetszett végül egy kisebb charity, itt is találok majd másikat. Vannak bőven non-profit szervezetek.

Utána viszont elmentem a San Jose Market Center-be. Terveimben csak a Target Store szerepelt, ott akartam venni kis seprűt és szemeteslapátot. Mivel azonban az egész túloldalán parkoltam le, el kellett sétálnom az összes üzlet mellett, hogy odaérjek. No persze akkor már mindenhova be is néztem. Találtam mindenféle jó helyeket. A kedvencem a World Market nevű bolt, ahol kb. lakberendezés, konyhafelszerelés, élelmiszer, és bor kapható. Vettem néhány csinos üveget a konyhába a liszt, cukor stb. tárolására. De van ott Michaels (a nagyon profi hobbibolt), cipőbolt, állateledelbolt, Office Depot, Trader Joe's, Marshalls - ez megint egy bolt, ami ruhát, kiegészítőket, lakberendezést, lakástextilt, gyerekjátékokat is árul. Szóval mire eljutottam a Target-ig, már rendesen meg voltam pakolva, úgyhogy ott már kocsit szereztem, nem kosarat - hogy ne kelljen az összes zsákmányomat a kezemben cipelnem. :)

No comments:

Post a Comment