Tuesday, February 5, 2008

Super Tuesday

Ma Amerikában Super Tuesday volt, több államban elsődleges szavazásokat tartottak az elnökjelöltekről. A CNN-ben egész nap szinte mást sem lehetett látni és hallani, mint a szavazás menetét, háttérinformációkat, spekulációkat, összeállításokat az elnökjelöltekről és kampányaikról. Egészen máshogy folyik itt a szavazás, mint Magyarországon, ez valahogy sokkal nagyobb buli.

De nem csak ilyen hivatalos okok miatt volt ám szuper ez a nap. Én is ügyes voltam: horgoltam két csinos alátétet. A konyhánk ugyanis hófehér (a pultot kivéve), így számomra kell szín bele. Azonkívül nincs nálunk még terítő, csak két tányéralátét, és így ha a hideg tejet leteszem az asztalra, az bizony összemaszatolja. Innen jött az ötlet: színes alátét az asztalra. A képen ott vannak a művek. :)

Ja, és még valami. Késő délután még elindultam megnézni egy "röltexet", de hamarabb találtam egy boltot, amire szintén kíváncsi voltam. Egy Bed Bath & Beyond nevű áruházat, ahol szinte minden megtalálható, ami lakberendezés, és egy kis egyéb is.

Két kedvencem volt. Az egyik a pulykaemelő (Turkey lifter). Ez egy rács, amin kényelmesen elfér a pulyka, és van a két oldalán két hatalmas fül, amit megfogva ki lehet szedni a pulykát a tepsiből, anélkül, hogy hozzá kéne érni az állathoz. Gondolom macerás (ha nem egyenesen lehetetlen) egy olyan sok kilós állatot két villával sikkesen kivenni a tepsiből és a tálalótánnyérra helyezni.

A másik kedvencem a zuhanyfüggöny-karika. Az ugyanis itt nem feltétlenül egy fém vagy műanyag karika, annak lehet mintája is, kérem szépen. Például kispapucs, kagyló, virág, barokk cirkalmak, gyöngyházas négyzetek, szinte bármi. Ismét meg kellett állapítanom, hogy az amerikaiak nem egészen normálisak, de egy részük tud valamit: kitalálni és eladni bármit. Persze, ha már ott van, ha lehet választani a karika és a kagyló között, miért ne legyen kagyló? Talán mert teljesen felesleges...?

No comments:

Post a Comment