Friday, February 15, 2008

YMCA és Quilting Bee

Ma elintéztem ezt-azt. Voltam postán, és megváltoztattam a címünket, hogy a régi címre érkező leveleinket is megkapjuk még. Aztán elmentem a YMCA-be, hátha tudok náluk önkéntesként dolgozni. Eltart egy darabig, amíg megkapom a munkavállalói engedélyem, szeretném addig is valami értelmes módon eltölteni a napjaim legalább egy részét. Dublinban tetszett az önkénteskedés, remélem itt is jó lesz majd.

A YMCA épületében megtaláltam egy Volunteer Centre-t is, ott is érdeklődtem. Azt tanácsolták, az interneten nézelődjek, és a konkrét helyekkel lépjek kapcsolatba. Van egy honlap, ahol a különböző non-profit szerevezetek hirdetnek az éppen aktuális önkéntes lehetőségekről. Találtam néhányat, ami érdekel, majd hétfőn felhívom őket.

No comments:

Post a Comment