Wednesday, February 13, 2008

Trader Joe's

Ma találtam egy új élelmiszerüzletet. Már hallottam róla, de most jártam bent először. Trader Joe's-nak hívják. A bolt egészen európai méretű, de a kínálat valahogy mégis amerikai. Mindenféle izgalmas dolgot találtam, vettem valami kefír jellegű dolgot is. Az íze és az állaga nem egészen az, sokkal sűrűbb, de tejjel higítva finom nagyon. Azonkívül szép kenyereket és zöldségekt is árul, valamint igen jó a friss készétel részleg - könnyen találtam egyszerű ebédet magamnak. Igyekszem minél gyakrabban főzni, de nem mindig sikerül, mert ha csak délután érek haza, akkor már nem szívesen várom ki azt az időt, amíg egy főtt étellel elkészülök. Akkor szívesebben választom a mikrózható dolgokat, amikből itt találni kifejezetten jókat is.

Ezt még a Safeway-ben vettem. A meglepő az volt benne, hogy tényleg azt találtam a dobozban, ami a dobozra volt rajzolva. Nem úgy, mint Dublinban és mindenhol megszoktam: szép, gusztusos kép, a konzervben viszont valami misztikum, amit megeszek, de csak azért, mert sejtem, hogy valószínűleg nem mérgező.

No comments:

Post a Comment