Tuesday, February 26, 2008

99 Ranch Market

Ma fodrász vadászatra indultam. Volt egy címem, gondoltam megnézem a szalont, és ha tetszik, kérek időpontot. A szalon nem tetszett, úgyhogy az kimaradt. Viszont ahol a szalon volt, az egy kínai bevásárló központ. Volt ott minden, ami szokott lenni az ilyen helyeken: gyorskaja, élelmiszerüzlet, egyéb kisebb üzletek.

A 99 Ranch Market volt a központ élelmiszerüzlete. Számomra olyan volt, mint a Safeway, az itteni nagy élelmiszer áruház lánc, csak épp kínai kiadásban. Volt benne minden, vettem is egy-két dolgot, édes-savanyú szószt, bamuszrügyet, jázmin rizst. Akartam venni rizstésztát is, de akkora volt a választék, hogy nem vettem - nem tudtam eldönteni, hogy melyik tetszik. Voltak moszatlapok sushi készítéshez, sok hal és egyéb tengeri herkentyűjük is volt, egy részük még élt. Vacsorát is onnan vittem - gyors kínait. Finom volt és roppant kényelmes. :)

No comments:

Post a Comment