Saturday, February 9, 2008

Matracvásárlás

Nem volt egyszerű. De úgy fest, sikerült. Délelőtt elindultunk, még oda sem értünk az első kiszemelt matracbolthoz, amikor találtunk egyet. Megálltunk, bementünk. Egy szimpatikus pasin volt az eladó, magyarázott dolgokat a matracról, kipróbáltatott néhányat velünk. Rá kellett feküdnünk hanyatt is, oldalt is, hogy rájöjjünk, melyik jó. De nem tudtunk megegyezni, és amúgy is látni akartunk még néhányat.

A következő bolt nem volt messze, ott már több eladó, és több matrac volt. Ott is meséltek nekünk dolgokat a matracról, ott is kipróbáltunk jónéhányat. Aztán ezt még vagy két-három üzletben eljátszottuk. Közben hazaugrottunk, megpróbáltuk aláírni a lakásszerződést, de mivel zárás előtt nem sokkal értünk az irodába, nem sikerült. Ekkor visszamentünk a matracosokhoz, ismét az első helyen kezdtük.

Most már keményebb matracokat próbálgattunk, mint eleinte, és meg is találtuk, amelyik mindkettőnknek kényelmesnek tűnt. Én már elég fáradt voltam a sok matracpróbálástól, szívesen el is aludtam volna a kiszemelt példányon. De persze nem lehetett. :)

A matracot megrendeltük, csütörtök estére állítólag kiszállítják nekünk. Nagyon bízunk benne, mert a padlószőnyeg ülni ugyan kényelmes, de aludni talán már nem annyira. Reméljük, nem kell tesztelni. :)

Aztán elmentünk vacsorázni egy igazi amerikai helyre. Denny's a neve, olyan félig gyorskaja jellegű étterem. Filmekben láttam ilyet: az út szélén találod, semmi extra, műanyag asztal, a szék (vagy inkább pad) hozzá van nőve, nem adnak semmi extra kaját, de azért nem rossz a hely, az eladók nem tősgyökeres amerikaiak, de láthatóan itt élnek már pár éve stb. Nekem élmény volt, már nagyon kíváncsi voltam, hogy milyen ez a valóságban, a filmeken kívül. :) Ettünk mindketten egy-egy melegszendvics szerű dolgot. Jól esett nagyon, és jól is laktam tőle. A desszertnek már nem maradt hely sajnos...

No comments:

Post a Comment