Tuesday, February 19, 2008

AT&T Home Entertainment

AT&T - ők az internet- és tv szolgáltatónk. A mai naptól rendeltük meg az internetet. A wireless modemet már a múlt héten kiküldték, de a szolgáltatást majd csak ma kapcsolják be, és aktiválni is kell a rendszert.

Miután délután 3-ig nem jött senki, hogy ezt megtegye, kipróbáltam, hogy van-e már vonalunk. Volt. Ekkor nekiálltam volna aktiválni, no de az Linux alatt nem mindig olyan egyszerű. Végül a kapott CD-n csak találtam egy dokumentációt, hogy hogyan kell az ilyen "egzotikus" operációs rendszerekkel aktiválni a szolgáltatást.

Mondanom sem kell, nem ment gördülékenyen az ügy. Többször beszéltem az ügyfélszolgálattal, ami önmagában nem kis teljesítmény, mert térerő kb. nincs a lakásban. A telefonálást úgy tudtam megoldani, hogy a telefont a konyhapultra helyeztem, és kihangosítottam. Ha felemeltem, már nem működött, és volt, hogy így is leszakadt a hálózatról...

Végül feladtam, és megvártam páromat. Egy darabig dolgozott rajta, aztán elővette a céges lapost, amin még Windows van, és aktiválta arról a szolgáltatást. :)

Nagyon megkönnyebbültem, már hiányzott a net. Kicsit bebörtönözve éreztem ma magam, mert délelőtt azért nem mertem elhagyni a lakást, hogy itthon legyek, ha jönnek aktiválni. Délután pedig azért, mert próbáltam megoldani a dolgot. Azt már egész jól megszoktam, hogy aránylag limitált a kommunikáció körülöttem napközben, de hogy még interneten se tudjak csevegni, levelet írni..

Szóval ez az AT&T Home Entertainment: otthon, egyedül, az ATT&T ügyfélszolgálatával. :)

No comments:

Post a Comment