Wednesday, January 23, 2008

Michaels

A Michaels egy hatalmas hobbibolt hálózat. Ma ott töltöttem a napomat. Reggel kb. 10-kor indultam itthonról, és 5 körül értem haza. Na jó, azt nem tudom, hogy mennyire hatalmas a hálózat, de a bolt ahol ma voltam, az nagy. Nagyon.

Mindenük van, amit el tudok képzelni, és egy csomó minden, amit el sem tudtam képzelni. Komoly készletük van szezonális cuccokból (karácsonyi dekoráció leárazva, de már itt van a húsvéti is) és lakberendezési tárgyakból.

De persze van bőven mindenféle kellék horgoláshoz, keresztszemezéshez, scrapbookinghoz, decoupage-hoz, festéshez, rajzoláshoz, üvegfestéshez, gyöngyfűzéshez és csak úgy mindenféle hobbitermék.

Először végigjártam a boltot, és kb. a negyedét meg is tudtam nézni. Túl sok minden volt ott ahhoz, hogy fel tudjam fogni. Könyvek is vannak bőven. Az egyik kedvencem "Organize Your Craft Area" (Tartsd rendben a hobbiszobád). Ez nem csak egy fejezet egy magazban, nem. Ez egy egész könyv! Kicsit őrültek, ugye? :)

No comments:

Post a Comment