Tuesday, January 15, 2008

Megérkeztünk

Amikor már nagyon meguntuk az olvasgatást, szerencsére éppen meg is érkeztünk. Atlantába legalábbis. Ott igyekeztünk gyorsan leszállni a gépről, és átjutni az utolsó vámvizsgálaton vagy akármin. Amikor azzal megvoltunk, akkor megvártuk, hogy megkapjuk a lányokat, és még velük együtt is átestünk egy kisebb vizsgálaton, megnézték az útleveleiket.

Ezután kerestünk egy aránylag békésebb helyet és leültünk. A gépünk csak kb. 4 óra múlva indult, jó sok időnk volt Atlantában. A lányok is megnyugodtak szépen közben, picit ettek is. Kb. 3 óra várakozás után leadtuk őket és a bőröndjeinket, átmentünk a security-n és felszálltunk a gépre. Ez kisebb gép volt, "csak" egy belföldi járat. De azért persze jól elfértünk ebben is. :)

Amikor a majdnem öt órás út után leszálltunk a gépről, megvártuk a lányokat, felkaptuk a csomagjainkat és elindultunk megkeresni az autóbérlő irodát. Az autó már várt ránk, de az iroda a reptér egész másik felén volt, sokat sétáltunk, vonatoztunk majd megint sétáltunk. Ott hipp-hopp elintéztük a papírmunkát majd lementünk a parkolóba. Megtaláltuk az autót, de rájöttünk, hogy kulcsot nem kaptunk hozzá. Később arra is rájöttünk hogy ennek az az oka, hogy a kulcs az autóban várt minket. Hatalmas egy jószágot béreltünk, egy Hyundai Sonata-t. Én szerintem vezetni sem merem majd, pedig jó lenne gyakorolni.

Beraktuk a csomagtartóba a bőröndöket és sporttáskákat, kényelmesen elfértek az autóban. A lányokat hátraültettük és én is beültem melléjük. Első utunk párom munkahelyére vezetett, ott felkaptuk a macskaholmit amit rendeltem és mentünk tovább a szállásunkra. Könnyen megtaláltuk, bejutottunk. Egy apartmant, azaz lakást kaptunk, egy hálós és egybe konyha-étkező-nappalis. Padlószőnyeg van a konyhán és a fürdőszobán kívül mindenhol, ami még furcsa, majd meglátjuk milyen érzés lakni benne.

Kipakoltunk gyorsan majd aludni mentünk. Holnap majd valószínűleg hajnalban ébredünk. :)