Thursday, January 24, 2008

Egy nap a szekrényben

Reggel még minden jól indult. Csörgött az óra, szép lassan felkeltünk, rendbeszedtük magunkat és meggreggeliztünk. Reggeli után még egy picit vacakoltunk itthon, aztán jött a telefon az ügynöktől, hogy mindjárt itt van és felkap minket. Ugyanis ma volt az első lakás/ház néző túra.

Na, ekkor kezdődtek a gondok. Amikor a Gazdi kinyitotta az egyik szekrényt, én lelkesen és kíváncsian bementem körbenézni. Arra nem számítottam, hogy a szekrényt rám csukják. Pedig ez történt. Egy darabig egész jól elvoltam, de azért nem volt valami nagy helyem. Ez az ún. "linen closet", kicsi és polcos, ebben általában a törölközőket és egyéb textíliákat tartják. Gazdiék viszont a cipőiket, mert nincs itt olyan sok textíliájuk.

Egy idő után belenyugodtam, hogy ma bizony itt töltöm a napot. Nagyon reménykedtem, hogy Gazdiék hamar hazajönnek, kijöhetek és játszatok a tesóval. Nem is beszélve az alomhasználatról...

Gazdiék hazajöttek szépen, tesó köszönt nekik, én persze nem tudtam az ajtóhoz rohanni. Jó alaposan meg is voltak lepve, hogy vajon merre lehetek. Járkáltak fel-alá a lakásban, szólongattak, de nem voltam sehol. Végül csak kinyitották a szekrényt, és kijöhettem. Sajnáltak nagyon, kaptam fincsi hamit is. :)

S. mancs,
Explorer

No comments:

Post a Comment