Saturday, January 19, 2008

Újabb autókereskedések

Reggel a tomtom honlapjával küzdöttünk. Még Dublinban vettünk tőlük egy Írország térképet és software-t, most akartunk venni hozzá egy USA térképet. Nem sikerült, az oldaluk le volt állva. De már jó ideje, párom már Dublinban is próbálkozott ezzel, de sikertelenül. Végül feladtuk és az autókölcsönzős térképpel indultunk útnak.

De még előbb kipróbáltam a szárítógépet. Mostam néhány törölközőt, és gondoltam azokat talán nem féltem a szárítógéptől sem. Betettem a törölközőket a dobjába, de az még így is teljesen üresnek tűnt. Azért kíváncsiságból elindítottuk egy enyhe programon. Nem tudom mennyi idő alatt végzett, nem figyeltük. De tény, hogy amikor kb. 2 óra múlva végre kinyitottam, teljesen száraz törölközők vártak rám.

Aztán elindultunk. Először egy Volvo kereskedéshez tértünk be, kicsit körbenéztünk, beszélgettünk az eladóval. Egy Volvo S80-ast párom ki is próbált, tetszett is neki, meg nem is. Mentünk tovább, bementünk a Honda kereskedésbe, ahol már jártunk a napokban. Találtunk egy csinos fekete Civic-et, de nem vittem el kipróbálni, sötét volt nekem túlságosan.

Aztán hazafele még beugrottunk egy Dodge és Chrysler kereskedőhöz. Na, itt is érdekeseket tapasztaltunk. Miután több autót megmutattak nekünk úgy nagyjából, egy Chrysler-t kipróbáltunk. Nekem nem igazán tetszett, páromnak jobban. Amikor picit érdeklődőnek tűntünk, rögtön előkerült egy papír, amin az adatainkat kérték, hogy a hitelpapírokat tudják intézni. Picit ledöbbentünk, de azért megúsztuk autó nélkül a dolgot. :)

No comments:

Post a Comment