Friday, January 18, 2008

Ismerkedem a háztartási gépekkel

Reggel kipróbáltam a mosógépet. Hatalmas darab, és egészen máshogy működik, mint amit megszoktam. Volt itt egy adag mosópor, tehát arról még nem kellett gondoskodnom. A leírás alapján beszórtam a port a dobba, betettem a ruhákat, lecsuktam a tetejét és elindítottam. Bíztam benne, hogy jó programot választottam, itt egész mások a programleírások. A vízhőmérsékletet például nem fokokban, hanem szavakban mérik: forró, meleg, hideg. Én egy melegvizes mosást választottam. Amikor elindult a gép, felnyitottuk a tetejét kíváncsiságból. Látszott, hogy fent erősen zúdítja be a vizet, ami eleinte hidegebb volt, de aztán szépen melegedett, ahogy a bojlerből ideért a víz. Amikor megtelt, elkezdett mostni. Ezt úgy csinálta, hogy a dob belsejében levő nagy propelleres rudat egyik-másik irányba tekergette, amitől a ruhákat jó alaposan megforgatta a vízben. Nem tartott ez hosszú ideig, kb. negyed óra alatt meg is volt. Akkor öblített és centrizett néhányszor aztán készen is voltunk. Van szárítógép is, de a ruháim nagy része nem tehető bele. Szárító itt nincs, úgyhogy fogason száradtak a holmik. Talán majd ha törölközőt mosok, kipróbálom a szárítógépet is. Annak a dobja óriási, szerintem elférek benne.

Reggeli után újabb környékjáró túrára indultunk, most délre mentünk, San Jose-ig. San Jose-nak egész méretes belvárosa van, több utcából áll. Hazafele bementünk egy Honda kereskedésbe, ahol az ügynökünk vette a sajátját. Itt már sokkal értelmesebben foglalkoztak velünk, párom kipróbált egy Honda Civic Hybrid-et. Tetszett neki, nekem még nagynak tűnik. Pedig attól tartok, nem fogja hagyni, hogy kisebb autót vegyünk nekem.

Ebédért átugrottuk szembe a Safeway-be, vettünk kész hamit és egy pizzát. A pizza hatalmas volt, de nem olyan finom, mint amilyennek kinézett. Az én kis kész hamim viszont jó ízű volt, és nem volt tele hülyeségekkel, felismerhető hús- és zöldségdarabokból állt.

No comments:

Post a Comment