Friday, July 31, 2009

Baseball Game

Baseball meccsen voltunk San Francisco-ban, árom egyik kollegája szerzett jegyeket ma estére. Útközben felkaptuk a jegybirtokos kollegát, meg a srácot, aki vasárnap vacsizott nálunk, és négyesben beautóztunk a hideg, ködös San Francisco-ba. Felöltöztem rendesen: farmer, póló, pulcsi és még széldzseki is volt rajtam. Gondoltam, ez elég lesz. Tévedtem, ez kevés volt. Főleg a stadionban, ahol nem túl meleg fa padokon ücsörögtünk. Nap nem sütött, viszont köd szitált és szél fújt. Láttam sokakat, akiknek sokkal jobban ment ez a felkészülés: takaró, párna, télikabát, sapka - volt ott minden.

A játékról nem tudtunk semmit, és nem ültünk túl jó helyen. A képet akkkor készítettem, amikor már jöttünk el, és a kifele vezető úton közelebb kerültünk a pálya lényegi részéhez is. Na jó, a srác, aki a jegyeket szerezte, értett a baseball-hoz, ő elmagyarázta a játék lényegét. Ez segített. Meg a hami is, amit a meccs előtt és a közepén elfogyasztottunk. De így sem maradtunk végig, a másik srác nagyon fázott, rajta csak egy vékony pulcsi volt meleg cuccnak, így hamarabb eljöttünk. Sajnos pont az előtt, hogy a San Francisco csapata megszerezte egyetlen pontját. De jó este volt, lehet, hogy megyünk még máskor is.

No comments:

Post a Comment