Wednesday, July 8, 2009

Érkezés San Francisco-ba

Reggel 4:15-kor felkeltem, gyorsan felöltöztem, felkaptam csomagjaimat és irány a busszal a reptér. Ott megint kezdődött a sorbanállás. Majd amikor végre odáig jutottam, hogy becsekkolhatok, nem ment. Jött a segítség, aztán hívott ő is segítséget. Végül kiderítették, hogy nincs jegyem. Úgyhogy elküldtek egy másik asztalkához. Itt csak egy főt kellett kivárnom, gyorsan sorrakerültem. Elintézte a jegyemet, mindössze azt nem tudta megmondani, hogy hol ülök. Azt majd fent, a kapunál derítik ki nekem. Így is lett, kaptam egy igen szimpatikus középső soros helyet. Segond. :) Vettem reggelit a gépen, finom volt: joghurt, sajt, cracker, péksüti, gyümölcs. Aztan főleg aludtam és az utolsó könyvem is kiolvastam, az úton már a harmadikat.

Ezzel a géppel minden rendben volt, szépen időben leszálltunk San Francisco-ban. Megkerestem a megfelelő futószalagot, és elkezdtem várni a csomagjaimat. Lassan, de azért csak megérkeztek mindannyian. Párom addigra már ott várt a reptéren. Bedobtunk mindent a csomagtartóba, és irány haza.

A nap többi részét itthon töltöttük, párom szabadnapot vett ki. Ebédet is ő fözött, én leginkább csak elcsigázott és fáradt voltam. Úgyhogy este aránylag időben el is tűntem aludni. De gondolom holnap majd korán ébredek, hála a 9 orás időeltolodásnak, mondjuk olyan hajnali 4 órát saccolok most magamnak.

No comments:

Post a Comment