Wednesday, July 29, 2009

A macskapanzió projekt folytatódik

Ma ismét a macskapanzós projektet gyűrtem. Fogtam magam, és meglátogattam két közeli panziót személyesen. Mindkettőben megmutatták, hogy hol laknak a macskák, elmondták a tudnivalókat. Az egyikre azt mondtam, hogy oda nem visszük a lányokat, a másik hely viszont szimpatikus volt, szerintem a szeptemberi hazautazásunkkor ott fognak lakni. Ott nem ketrecben tartják a macsekokat, hanem egy nagyobbfajta szobában szabadon. Van nekik néhány játék, ülőalkalmatosság és kaparófa is.

Ebédre átmentem Avital-hoz. Kigondoltuk, hogy ha ebédidőben találkozunk, az neki is belefér, és egyikünk sincs egész nap egyedül. Finomat főzött, csirkés-zöldséges tészta volt, meg fincsi epres saláta. Holnap én főzök, nálam répaleves lesz barnakenyérrel és utána vmi kis zöld saláta.

No comments:

Post a Comment