Friday, July 24, 2009

baby lock

Vettem egy varrógépet. Egy baby lock-ot. Gyönyörű, okos, halk, mindent tud és még többet is. Teljesen oda vagyok érte. Az Eddie's Quilting Bee boltjában vettem. Kaptam tőlük ugyanis e-mailt, hogy éppen nagy clearance (kiárusítás) van náluk varrógépekből, mert behoznak egy új márkát is, és kell a hely. Gondoltam itt a lehetőség a varrógépem korszerűsítésére, cseréjére. Elmentem, körbenéztem, beszélgettem az eladóval, választottam, megvettem, és boldogan hazajöttem.

Itthon aztán persze gyorsan rögtön ki is kellett próbálni. Lehetőleg az összes öltést is, amit tud. Elsőként csak varrtam vele egy újabb napszemüvegtokot (az látható a képen), aztán egy darab anyagon kipróbáltam az összes öltést, amit tud. A gomblyukazást egy lépésben, teljesen magától csinálja, és vannak csinos, dekoratív öltései is. De a legjobb, hogy van sebességszabályozója, nem rohan folyton el az anyaggal miközben én még észbe sem kapok és rég túlmentem a jelölésen. Úgyhogy most aztán már végre tényleg befejezem az összes megkezdett varrási projektemet. A szürke nadrágot, a barna szoknyát, a pöttyös ruhát, a halloween tányéralátéteket. Aztán jönnek az új tervek, a kirándulónadrágok, a kirándulókalap páromnak stb.

No comments:

Post a Comment