Friday, July 17, 2009

Farmers' Market, Wine Tasting

Délelőtt elmentem a Farmers' Market-re a lakóparkunk lakóival. Na jó, kevesekkel. A programrendezőn kívül a dél-kórai házaspár jött (akikkel kedden jártunk Mountain View-ban), valamint a menyük és az unoka is velünk tartottak. A piacon nem töltöttünk túl sok időt. Nem túl nagy, és ha tudja az ember, hogy mit keres, hamar végezni, még a sok kóstolóval is. :) Vettem fincsi szép málnát, epret, kék áfonyát - jó lesz majd gyümölcsnyársnak. Na jó, a málna nem, de azt úgyis megeszem még hazafele a villamoson. :) Vettem még zöldséget is, szépen megtöltöttem a Trader Joe's zsákomat.

Hazafele már csak ketten jöttünk, a programrendező (Michael) meg én, a többiek gondolták még eltöltenek egy kis időt San Jose belvárosában. Aztán kis itthonlét után párommal délután lementünk a Wine Tasting-re. Mi voltunk az egyetlenek Michael-en kívül, most még az ő felesége sem volt ott. Kicsit azért elbeszélgettünk vele, aztán megmutatta a két gyönyörű és hatalmas kutyájukat. Talán Dán dog-ok, nem tudom, de szépek és órásiak.

No comments:

Post a Comment