Tuesday, July 7, 2009

Újra blogolok

Pár kimaradt, sötét és hallgatásba burkolózott hónap után újra jelentkezem.

Magyar idő szerint reggel 9:30-kor indult a repülőm vissza Amerikába. Két átszállással mentem, Varsón és New York-on keresztül. Varsóban még minden rendben volt, szépen átszálltam a megfelelő gépre és irány New York. Ez hosszú út volt, 9 óra a levegőben. Legalábbis ez volt az eredti terv. Ehelyett ill. ezen felül még kb. egy órát keringtünk New York felett, majd inkább leszálltunk Philadelphiában. Ott vártunk vagy két orát, természetesen a gépen, nem szállhattunk le. Aztán megtankoltunk és újra célba vettük JFK-t. Ezúttal sikeresen, le is szálltunk. Persze, az még eltartott egy darabig, amíg leengedtek minket a gépről. Ott aztán újabb sorbanállás az Immigration Officer-nél, hogy ujjlenyomatot vegyenek, fényképet készítsenek, és eldöntsék, beléphetek-e a "paradicsomba". Beengedtek.

A csatlakozásomat San Francisco felé természetesen már rég lekéstem. Megkerestem szépen a légitársaságom, kaptam új jegyet, voucher-t szállodához és vacsorához. Elsétáltam az összes (1 bőrönd, 1 sporttáska, 1 hátizsák, 1 dobozretikül) csomagommal a buszhoz, ami a szállodához vitt. Az elsőre fel sem fértem, de a második szerencsére hamar jött. A szállodában újabb meglepetés fogadott: hosszú-hosszú sor a recepciós pult előtt. Nem volt mit tenni, beálltam a végére. Araszolgattunk szépen előre, kb. egy órás sorbanállás után megkaptam a szobámat. Felmentem, ledobtam a cuccom, és lementem vacsorázni. Miután ott is kivártam a sorom, közölték velem, hogy a konyha már bezárt. Pech. Ekkor New York-ban már éjfél is elmúlt, magyar idő szerint másnap reggel 6 után járt az idő. Úgyhogy belenyugodva a dologba, visszamentme a szobámba.

Ott fogat mostam, majd ágyba bújtam. Nem mondanám, hogy pihentető éjszakára számítottam. A gépem másnap reggel 6-kor indult, úgyhogy a tervek szerint 4-kor kellett kelnem, hogy a busszal időben visszaérjek a reptérre. Ráadásul a szobában olyan erősen ment a légkondi, amit nem lehetett kikapcsolni, hogy fáztam, és ezen a vékonyka paplan nem segített. De azért csak sikerült aludnom röpke 3 órát.

No comments:

Post a Comment