Monday, July 13, 2009

Spájz és DVR

Ma a spájzpolccal foglalatoskodtam. Fogtam az összes régi, tiszta befőttesüvegemet, megtöltöttem csupa jó dologgal: szárazbab, lencse, búzadara stb., aztán felcímkéztem a tetejüket, és elhelyeztem őket egy hosszú-hosszú spájzpolcban. Így, címkésen, még ott is remekül megtalálom őket.

Aztán ezt elkövettem a lisztekkel is, bár azok nagy krumplisalátás dobozokba kerültek, és az elejükre kapták a címkét. Aztán ott van még a rengeteg fűszer a fűszerpolcon kívül, azokat is el kellett helyezgetni, hogy hozzá is férjek, és túl sok helyet se foglaljanak.

Eltart ám az ilyesmi egy darabig. Aztán meg lenéztem néhány epizdódott a felvett főzőműsoraimból. Van ún. DVR-unk. Ez egy digitális videó-felvevő. Roppant intelligens. Tud olyat, hogy beállítom neki a kedvenc sorozatomat, és ő szépen mindig felveszi a vetíŧett részeket. Aztán én lenézem, amikor jólesik. Miközben én nézem, ő akár épp másik műsort is vehet. Pl. Poker bajnokságot párom számára. :)

No comments:

Post a Comment