Thursday, July 9, 2009

Telefon dolgok

A mai nap leginkább telefonálással és annak beállításával telt. Például, fel kellett hívnom a Honda ügyfélszolgálatot, hogy küldjenek ki valakit, aki beindítja az én kicsi kocsimat. Ugyanis annyit állt a garázsban, hogy már megint lemerült az aksija.

Viszont a telefonálás nem egészen triviális hadművelet innen a lakásból, de legalábbis nem az én telefonommal. Azt már sikerült kiderítenem, hogy az erkélyen és az erkélyajtóban még csak-csak van térerőm, de a lakás többi részében nincs. A másik lehetőség, a telefonálás Skype-ról. Ehhez viszont be kell állítanom a laposomat úgy, hogy hangokat adjon, és hogy amit én dumálok bele, azt a tulsó oldal hallja. Nos, ez eltartott egy darabig, de aztán csak sikerült megoldani.

Úgyhogy felhívtam a Hondát, küldtek embert, beindították az autómat, elmentem vele bevásárolni. Aztán ott a parkolóban megvártam páromat, együtt jól bevásároltunk, aztán hazajöttünk, megvacsiztunk, és szépen nyugiban eltöltöttük az estét.

A képen Expi látható, amint éppen az erkélyen napozik. Ez eléggé kedvelt elfoglaltsága mostanában, gyakran kiengedem, ha itt vagyok a nappaliban. Jól viselkedik, nem igazán akar lemenni a földszintre, vagy ilyesmi. Rendes kislány.

No comments:

Post a Comment