Sunday, July 26, 2009

Mount Tamalpais 2

Másnap reggel meglepően barátságtalan időjárás fogadott minket. Köd volt, hideg, szél fújt. A kép azt mutatja, hogy mit láttam meg először, amikor kinyitottam a sátor ajtaját, és kikukucskáltam rajta. Nem mondanám, hogy túl sok kedvem volt kimászni a hálózsákomból, de nem volt más esélyem: reggelizni akartam. Kimásztunk, összeraktuk a holmijainkat, elvittük vissza az autóhoz. Útközben megnéztük a répát is, hogy nyuszi barátunk mit kezdett vele. Megcsócsálta, az biztos. :) Indulás előtt még megreggeliztünk a tegnapi asztalnál kint a parton. Addigra már kezdett jobb idő lenni, levettem a pulcsimat is.

Aztán elindultunk autóval kifele. Gondolkodtunk, hogy hogyan is legyen a mai nap, merre kiránduljunk még, vagy csak menjünk haza? Aztán az úton hazafele megláttunk egy bejáratot egy túristaúthoz, és mellette még kb. 3 autónyi hely is volt. Az egyiket elfoglaltuk, és elindultunk a túristaúton. Nem mentünk túl sokáig, az első igen lapos, de azért kényelmes padnál megálltunk, megebédeltünk, aztán visszafordultunk. Aztán hazavezettünk, útközben megálltunk egy Chipotle-nél, és vettünk egy-egy burrito-t magunknak.

Itthon aztán nekiálltunk szépen elfogyasztani. Amikor már majnem meg is ettük, megcsörrent párom telefonja. Egy egyetemi ismerőse, épp itt van Mountain View-ban, ma este érkezett, és ha van kedvünk, szívesen összefutna velünk. Elmentünk érte, elhoztuk hozzánk. Ő kapott egy pizzát vacsorára, aztán Catan-t játszottunk. Pókerre sajnos nem tudtuk rábeszélni. Miután azonban Catan-ban jól elvert minket, hazavittük, hagy aludja ki magát a hosszú út után.

No comments:

Post a Comment