Friday, July 25, 2008

Shopping with Nicola

Ma reggel Nicola-val elindultunk a Farmers Market-ra. Nekem közben eszembe jutott, hogy ha már arra járunk, akkor én veszek macskahamit is, meg beugrom a Target-be, mert múltkor előhivattam ott képeket. Természetesen mire a Target-ig jutottunk, megjártuk a Michaels-t is. Vettünk ezt-azt apróságot, de eltöltöttünk ott vagy egy órát. A Target-ben viszont nem találták a képeimet. Mivel nem fizettem még érrtük, nem bántam a dolgot, majd beküldöm újra.

Aztán eljutottunk a Farmers Market-re is. Az most nagyon szép volt. Minden pult csak úgy roskadozott a szép, finom, friss árutól. Vettünk egy nagy fahéjas csigát, azt el is feleztük ebédre. De vettem egy pesto-s kenyeret is. Azt párommal vacsorára megettük salátával és sült csirkével, roppant finom volt. Ez egy ilyen lapos cucc, a teteje van megkenve pestoval és sajttal, úgy van megsütve. Zsömléje most sem volt a srácnak (azt már egy hónapja próbálok beszerezni nála), de minden egyéb is finom, úgyhogy nem bánom annyira.

Aztán este párommal néztünk Star Treket, Black Adder-t, azaz Fekete Viperát és egy South Park-ot is. A Black Adder-t nehéz érteni, nagyon angol akcentussal beszélnek benne. De amikor elkapom a poénokat, akkor jókat vidulok, megéri a munkát. :)

No comments:

Post a Comment