Thursday, July 10, 2008

Cooking Class Jennel

Ma este elhívtam Jent a Cookin Class-ra. Sajnos új szakács volt, az eddigi srác elköltzött. Ez a pasi nekem nem szimpatikus annyira, és szerintem nem is főz olyan jól. Persze, nem biztos, hogy szabad nekem mezei "konyhatündérnek" egy igazi chef-et kritizálnom, de ez a véleményem. :) Készített salátát (rukkola őszibarackkal és dióval, olívaolajjal és vaníliás-pezsgős ecettel - az tetszett), sütött lazacot - az nem volt semmi extra, és hozzá szószt (francia tejföl, citromlé, citromhéj és kapor) - az nagyon jó volt, uborkasalátán biztosan ki fogom próbálni, azonkívül volt desszert: flambírozott banán. Egy nagy adag barnacukrot karamellizált, beledobott egy adag banánt, leöntötte rummal és meggyújtotta, aztán vaníliafagyival tálalata. Finom volt, de egyáltalán nem volt benne semmi olyan egyszerűen rendkívüli, mint amiket a Josh hozott mindig össze. De Jennek tetszett a dolog. Persze, neki nincs olyan összehasonlítási alapja, mint nekem.

No comments:

Post a Comment