Monday, July 14, 2008

Ranch Drive Shopping Center

Ma elmentem Milpitas-ba (szomszéd város, alig pár perc autóval) az ottani egyik Shopping Center-be. Már rég meg akartam nézni, mert azt hallottam, hogy jó.

Az első bolt, ahova betévedtem, csupa western cuccot árul: cowboy kalap, cowboy csizma, kockás ing, övek, farmerek, női ingek - minden western stílusban. Jópofa. :)

A többi bolt nem okozott meglepetést, nagyrészt ismertem már őket. Találtam egy Calvin and Klein üzletet viszont, ahol bútort árultak. Ez igencsak meglepett..

Aztán bementem a WalMart-ba. Az egy érdekes hely, mindent árul, mint a Target. Van ruha, élelmiszer, háztartási cikk, hobbi termékek, de van varrógép, anyag, szabásminta, valamennyi bútor és apróság, autócuccok, lakástextil. Alapvetően jók az árak, bár a kínálat semmiből nem túl nagy. Vettem egy-két dolgot, ami éppen fogyóban volt otthon, aztán hazamentem.

No comments:

Post a Comment