Wednesday, July 9, 2008

Megint Stanford

Ma megint jártam a Stanfordon. Párommal együtt indultunk, bevittem, megreggeliztünk, aztán én mentem tovább. Gondoltam a Caltrain P+R parkolójában majd megállok és onnan vagy besétálok, vagy használom a Stanford buszt. Sajnos az első P+R parkoló, amit próbáltam, csak Caltrain utasok számára vehető igénybe. A másikban peidg már nem volt hely. Úgyhogy ismét egy mellékutcában álltam meg rögtön az állomás mellett.

Aztán gyalogoltam, nem volt kedvem buszra várni. Nem hosszú út amúgy sem, és kellemes séta, szép a campus. Van jónéhány pálmafa az út két szélén, Palm Drive-nak hívják ezt az utat. De van egy csomó egyéb fa is, amik nem tudom mik lehetnek, de nagyon szépe. Hasonló kérgük van, mint a platánfának, csak zöldes és hosszúkásabbak a foltok. Az ágaik szomorú fűz szerűen lefelé lógnak, de sokkal össze-visszábbak, olyanok, mintha pókhálósak lennének. Majd lefotózom legközelebb, aztán megmutatom nektek.

No comments:

Post a Comment