Friday, July 11, 2008

Cirkusz

Ma a Guadalupe-ben délutáni diákprogram volt. A téma: Cirkusz. Ahogy Jen fogalmazta: Tudomány a cilinderben. Mutatott a gyerekeknek néhány trükköt, mesélt nekik a gravitációról és adott mindegyiknek egy-egy ördögbotot, hogy kipróbálhassák, mennyire ügyesek. Aztán tanította őket 2 ill. 3 labdával zsonglőrködni. A labdákat én készítettem, kis lufikba rizst töltöttem, majd bekötöttem őket. Nem volt egyszerű, a folyamat több lépcsős, de csak elkészült mind a 60 laszti, amire szükség volt. Aztán készítettünk hosszú lufiból kutyát. Az első (gyakorló) példányomat hazahoztam, de sajnos az Expi megnézte, mielőtt le tudtam volna fotózni. Nem volt szép (hosszú és rózsaszín), de mégiscsak én tekertem lufiból. :) Ja, és hogy Expi hogy nézte meg? Körömmel.. Valamiért nagyon érdekelte a dolog, a maradékot még tologatta és szaglászta egy darabig.

No comments:

Post a Comment