Tuesday, July 1, 2008

Egy jeggyel a városban

Ma el kellett mennem a fodrászhoz, mert pénteken adós maradtam pár dolcsival. Útközben beugrottam bankba is, betettem a számlára a pénzt amit a biztosítótól kaptunk, meg vettem fel pénzt, hogy legyen miből fizetni. Ha már ott voltam a belvárosban, akkor beugrottam a könyvtárba is roppant gyorsan, aztán boltba, ahol felfedeztem az új kedvenc kenyerem is, és végül a fodrásznál is leróttam az adósságom. Gyors voltam, nem kellett új jegyet vennem, még érvényes volt amivel indultam.

Aztán délután a kedvenc tv műsoromat néztem főzés közben. A Foodnetwork adón megy, Good Eats a címe. Egy érdekes fazon tartja, Alton Brown. Egy műsorban csak egy dolgot főz, de közben rengeteget oktat. Most két epizódot néztem egymás után: az egyikben buggyantott tojást és halat készített, a másikban pedig sózott halat füstölt. Arra már nem emlékszem, hogy én mit főztem közben. :)

No comments:

Post a Comment