Sunday, July 20, 2008

Grill Party

Ma reggel párom egyedül ment tekerni. Én még félig aludtam, amikor elindult. Gondolta most továbbmegy, hogy megtalálja-e a munkahelyére vezető bicikliutat. Nem járt sikerrel, valahol rossz irányba kanyarodott az út. Aztán egy nagyobb, bár igen szép kerülővel az egyik vadrezervátumon keresztül hazajött.

Délután pedig grill partyt rendeztünk. Párom csoportjában itt van látogatóban egy srác Zürich-ből a feleségével, meg elhívtuk egy másik kollegáját és az én egyik kolleganőmet. A parti egészen jó volt, sütöttünk hamburgert meg kolbászt, aztán volt "pie". Újabb receptet próbáltam ki az amerikai szakácskönyvből, de ez nem sorolódik be a kedvencek közé. A "Pie" különben mindössze annyi volt, hogy abba a sült tésztába öntöttem vaníliáspudingot és arra bogyósgyümölcsöket tettem. A kép ill. a részletesebb leírás hamarosan a konyhablogon. :) Hami után filmet néztünk, jó volt az is.

No comments:

Post a Comment