Wednesday, July 23, 2008

Errands = Shopping

Errands - az amerikai unatkozó feleségek (itt nem Housewife-nak (haziasszonynak) hanem Homemaker-nek (otthonteremtőnek) hívják) kedvelt elfoglaltsága, ezek az "intéznivalók". Ma én is ezzel próbáltam tölteni a napom, de valójában főleg vásárlás lett belőle. Semmi extrát nem vettem, csak hamit, felmosóvödröt és néhány tárolódobozt, hogy a szekrényben értelemesebben tudjuk tárolni a mindenféle apróságokat. Páromnak van egy csomó barkácscucca, nekem meg a hobbizáshoz mindenféle apróságom, a karácsonyi, húsvéti és halloween dekoráció is gyűlik szép lassan. Itt nagy ünnep a Halloween, tervek szerint mi is megünnepeljük valamennyire. Már árulják a koponyás koszorúkat, a fellógatható mini csontvázakat, a narnacssárga és fekete dísztárgyakat, mindenfélét. Valószínűleg majd Halloween után mindent féláron érdemesebb lesz megvenni, de egy-két apróságot már most is beszereztem.

No comments:

Post a Comment