Tuesday, July 29, 2008

Egy canga és egy autó

Ma reggel párom biciklivel ment dolgozni. Én pedig autóval a Stanford-ra. Most elég korán indultam reggel, még kaptam helyet a Caltrain P+R parkolójában, ami bár nem ingyenes, de mindössze két dolcsi egész napra. Onnan meg vagy megy a Stanford Shuttle vagy lehet sétálni. Én sétáltam. Visszafele is, mert akkor meg lekéstem a buszt.. De nem bántam meg, szép pálma-fasor alatt kellemes a séta.

Aztán itthon főztem holnap estére hagymalevest, holnaputánra pedig elkezdtem előkészíteni a rakott kelkáposztát. Holnap este jönnek a Jenn és a Nicola, "Craft Night" (Hobbiest) lesz. Én a kulcsszekrénykét akarom befejezni, Nicola egy mozaikos dobozt akar készíteni, a Jenn meg talán a patchwork takarójával akar haladni. Mivel Jenn 5-ig dolgozik, csak utána tud jönni, vacsoráról is kell gondoskodni. Gondoltam egy jó kis hagymaleves piritóssal pont megteszi. :)

No comments:

Post a Comment