Wednesday, July 2, 2008

Munkanap

Ma mentem segíteni a Gudalupe-ba. Megérkeztek a hírlevelek, azokat kellett összekötözni és a megfelelő helyekre eljuttatni. Jennel, a kolleganőmmel mentünk. Ő vezet, én pedig néha kiugrom az autóból, és leadom a portán a csomagokat. Ebédelni most nem a kedvenc ír helyünkre mentünk, hanem a Chipotle-ba, mert az egyik kollegánk onnét kért magának ebédet.

Amikor végeztem, még elmentm a Trader Joe's-ba vásárolni. Közben megnéztem magamnak a Sweet Tomatoes nevű helyet, mert van egy kuponom, és kíváncsi voltam, hogy érdemes-e elhasználni majd. A hely nagyon tetszett, vannak csinos "csináld magad" salátáik, több féle leves, szendvics, de tészta és muffinok is - amerikai ebéd, de frissnek, finomnak és egészségesnek tűntek a dolgok. Hamarosan szerintem elhasználom a kupont. :)

No comments:

Post a Comment