Saturday, July 5, 2008

Lusta nap

Ma egészen véletlenül el sem hagytuk a lakást. Jó volt csak itthon lenni, így is eltelt a nap. :) Én megint haladtam a keresztszemes hímzéssel egy kicsit. Aztán este főztem finom vacsit: tésztát paradicsomos darált hússal. Párom mindig azt állítja, hogy nem szereti a paradicsomos szószokat. De gondoltam, ezúttal nem zavar a dolog, én már több hete erre várok. Úgyhogy fogtam egy adag darált marhahúst, bacon-ön megpirítottam, hozzáadtam egy kis fokhagymát, aztán rádobtam egy paradicsomkonzveret, kis vizet, olasz- és pesto fűszerkeveréket, sót, borsot, és az egészen még sütögettem egy darabig, hogy a husi biztosan jól átsüljön, és az ízek jól összeérjenek. Közben megmelegítettem a tésztát, volt péntekről egy jó adag penne készen. Úgy tálaltam, hogy a tésztára öntöttem a husit, megszórtam egy kevés apróra vágott friss bazsalikommal és reszelt sajtot is adtam mellé. Finom volt, ízlett páromnak is.

No comments:

Post a Comment