Friday, July 4, 2008

4th of July

Az Amerikai Egyesült Államokban a Függetlenség napja (Independence Day), amit leginkább 4th of July (Július 4.) néven ismernek, állami ünnep, a Függetlenségi nyilatkozat elfogadásának ünnepe. 1776 július 4-én az USA kikiálltotta Nagy Britanniától való függetlenségét.

A Függetlenség napját tüzijátékokkal, fesztiválokkal, grillpartikkal, picinic-ekkel, koncertekkel, baseball játékokkal, politikai beszédekkel és ceremóniákkal, valamint egyéb állami eseményekkel ünneplik.

Mi ebből nem vettük ki a részünket. Én a konyhában ténykedtem, kipróbáltam két új receptet is, mindkettőt az amerikai szakácskönyvemből. Az egyiknek Dinner rolls (Vacsora zsömlék) a neve, a másiknak Sugar cookies (Vaníliáskeksz). Az utóbbi nem annyira, de előbbi szerintem igen jól sikerült. Itt a képen a Sugar Cookies láthatóak, a Dinner rolls-t a konyhablogra tettem fel recepttel együtt.

No comments:

Post a Comment