Thursday, October 23, 2008

Szabadnap

Mivel tegnap elküldtem a konzulensemnek a diplomám eddig megírt részét, ma szabadnapot tartottam. Csevegtem Skype-on meg gmail-chat-en ismerősökkel. Közben lemásoltam egy nadrág szabásmintáját, és még ki is szabtam. Az összevarrást majd valószínűleg csak a jövő héten kezdem el.

Aztán délután elmentem bevásárolni macskakosztot, meg emberi fogyasztásra alkalmasat is.

Este, mikor párom is hazajött, átmentünk a szomszédba egy asztalért. Az egyik közeli apartmanból elköltöznek a lakók, és eladják a bútoraikat. Éppen volt egy olyan asztaluk eladó, amit mi is akartunk vagy íróasztalnak, vagy hobbi-varró-barkácsasztalnak. Én az utóbbi lehetőségekre szavazok, és az asztalt is a második hálóba rakánám. Oda passzol színben is meg minden.

Párom ma is on-call volt, és sajnos még egy nagy rakat page-t is kapott.. Úgyhogy jó sokáig ébren voltunk..

No comments:

Post a Comment