Sunday, October 5, 2008

Lassú nap

Ismét felkeltem kilenckor. Vasaltam, mosogattam. Aztán tízkor felkelt párom is, mert kezdődött az első NFL meccs. Azt elkezdtem nézni vele, egész jól ment is a dolog. Seattle Seehawks játszott a New York Giants ellen. A Giants nagyon elhúzott, szépen laposra verték a Seehawks-ot. Én félidőben elhúztam tusolni, mire visszaértem, párom a meccs egyhangúsága miatt már másik meccset nézett.

Aztán olyan dél körül elkezdtünk reggelizni, amikor befejeztük, felébredtek a srácok is. Ők tegnap olyan hat körül jöttek haza a buliból, nem csodálom, hogy ma sokáig aludtak. Mi később lementünk a medence partjához, egy darabig még napozni is lehetett, olyan szép idő volt. Aztán amikor kezdett hűvösebb lenni, feljöttünk.

A srácok ma képeslapokat írtak, meg mindenféléket szöszöltek, nagyon be vannak lassulva. Öt körül elmentek a Frys-ba, hogy iPod-tól kezdve, USB stick-ig mindent beszerezzenek maguknak. De most nem jártak teljes sikerrel, csak az egyik srác vett iPod-ot, mert ő olyan színt akart, ami éppen volt ott.

Mi itthon NFL-t néztünk, vasárnap mindig három meccs van egymás után.

No comments:

Post a Comment