Friday, October 17, 2008

Fodrásznál

Ma reggel elvittem páromat dolgozni, és cserébe kaptam reggelit is. Aztán hazajöttem, leraktam az autót, és elmentem fodrászhoz. Az egy hosszú hadm
űvelet, sok órát kell ott ülni. Szerencsére volt nálam könyv, nem kellett magazinokat olvasgatnom..

Most a The Lovely Bones (Kedves csontok) c. könvyvet olvasom, Alice Sebold-tól. Nagyon érdekes, és nagyon szép. Utóbbi azért meglepő, mert a sztori valójában tragikus: egy 13 éves lányt megerőszakol és megöl egy sorozatgyilkos. A lány feljut a Mennyországba, és onnan figyeli tovább a földi eseményeket, családja és barátai sorsának alakulását.. Az írónő maga is erőszak áldozata, arról is írt egy memoir-t, Lucky (Szerencsés) címmel. Azt olvastam először, és mivel megkapott a stílusa, jött ez a könyv is.

No comments:

Post a Comment