Tuesday, October 28, 2008

Én vittem, ő jött magától

Reggel elvittem páromat dolgozni, no meg magamat reggelizni. :) Már igen rutinosan mozgok a reggelizőben, tudom mi merre van, mit szeretnék enni, mi érdekel, és mi nem annyira. De ma éppen felfedeztem valami újat, a 'Francia piritós'-t. Csak ők hívják ám ilyen előkelően, mi egyszerűen 'Bundáskenyér'-nek nevezzük. :) De fincsi volt. :)

Aztán hazajöttem, és vártam a gázszerelőket. Állítólag ki kell cserélni a vízmelegítőnket, mert állítólag szivárog. Nos, mi erről nem tudunk, semmilyen szivárgást nem észleltünk és így természetesen nem is szóltunk róla a Leasing Office-ban. Ezt mondtuk nekik is, amikor telefonáltak, hogy majd jönnének, de nem hittek nekünk. Viszont nem jöttek... Úgyhogy aránylag teljesen feleslegesen ültem itthon egész nap...

De csak aránylag, mert a diplomámmal azért csak foglalkoztam valamennyit. Már nagyon a nyakamon a határidő, már érzem a nyomást, úgyhogy aktívabb vagyok az ügyben. :)

Aztán párom aránylag időben hazajött - saját autóval, amit előző nap bent hagyott. Akkor felkaptuk az Expit, meg néhány virslit, és lementünk megsütni őket a grillen. Lizát nem vittük le, mert ő nem szeret grillezni. Ő ott leginkább rettegni szokott, ami senkinek nem jó, főleg nem a Liza pici lelkivilágának. Őt majd inkább nappal viszem sétálni, arra, amerre ismerős a hely neki, és nem fél.

No comments:

Post a Comment