Saturday, October 4, 2008

Shoppingolnak a srácok

Reggel hétvégi szokás szerint 9-kor felébredtem. Felkeltem, és nem sokkal később párommal elmentünk a Whole Foods-ba, bevásárolni. Vettünk BBQ alapanyagokat, valamint reggelire is ezt-azt. Mikor 11 körül hazaértünk, a háromból egy fiú már ébren volt. Amíg én még gyorsan letusoltam és hajat mostam, ők Bálinttal megterítették az asztalt roppant csinosra.

Aztán hosszas reggelizés és némi készülődés után a srácok elmentek bevásárlókörútra valamikor koradélután. A Great Mall of The Bay Area-t és a Westfield Valley Fair-t ajánlottam nekik. Remélem találnak mindent, amit szeretnének.

Mi párommal estefele lementünk grillezni, aztán később csatlakozott Nicola és Vinny, és később a fiúk is. Állítólag alaposan bevásároltak, mert a ruházat itt jóval olcsóbb, mint Németországban. Aztán ők este 10 körül elhúztak bulizni, majd valamikor hajnalban jönnek haza.

No comments:

Post a Comment