Friday, October 10, 2008

Újra GRPG-ben

Ma ismét mentem dolgozni, biciklivel. Mivel csak délre kellett beérnem, rövidujjóban és rövidnaciban mentem, de nem volt melegem a cangán. A GRPG-ben már farmerben voltam, de pulcsi sajnos nem volt nálam. Kint a gyümölcsösben, ahol az óra volt, nagyon fújt a szél és fáztam rendesen. Azt hiszem akkor fáztam meg, mert most már csinos fejfájásom van, és az orrom is fújom...

Ma 'Dig in!' óra volt, amikor a gyerekek az itt élő indiánokról, az Ohlone-król tanulnak. Szeretem ezt a programot, de nagyon rég csináltam már, és akkor mást tanítottunk, mint ma. Úgyhogy eléggé a meglepetés erejével ért, amikor a Linda rám bízta az egyik állomást, ahol sejtésem sem volt, hogy mit is kéne csinálnom. De azért megoldottam, végül minden rendben volt.

Párom ma is jókor hazajött, vacsira krumplifőzelék volt sült kolbásszal, jól esett nagyon. Valamilyen oknál fogva ezer éve nem főztem krumplifőzeléket. Pedig felvágottal összekeverve azt még az Expi is szereti.

No comments:

Post a Comment